ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Умови обміну чи повернення товарів

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року (у чинній редакції) парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну. Однак інтернет-магазин Авокадо завжди намагається йти назустріч своїм клієнтам. Ми готові зробити виняток, якщо:

  1. Ви отримали товар неналежної якості: брак виробника або пошкодження під час транспортування.
  2. Вміст посилки не відповідає замовленню (за асортиментом, кількістю, комплектністю).
  3. Ви помилилися під час оформлення замовлення, обравши не ті товари, які хотіли б купити.

Для успішного розв'язання питання обміну/повернення повинні бути дотримані такі умови:

  • товар придбано в інтернет-магазині Авокадо (наявність документа про покупку);
  • продукт не був у вжитку (навіть 1 раз);
  • товар не має слідів відкриття (крім випадків виявлення виробничого браку);
  • товар повністю укомплектований (наявність оригінальної упаковки).

Процедура обміну або повернення замовлення

Для обміну/повернення замовлення зверніться до кол-центру, надіславши підтверджуючу інформацію (фото та/або відео товару та упаковки, фото чека).
При виконанні описаних вище умов протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути товар або менеджер запропонує інший варіант виходу з ситуації.

Якщо було прийнято рішення повернути товар, кошти перераховуються клієнту після отримання цього товару на склад (у середньому до 5 днів). Гроші повертаються банківським переказом на реквізити, вказані покупцем.

Важлива додаткова інформація

Ми намагаємося вчасно оновлювати фото та опис товарів на сайті, якщо виробник змінив дизайн чи формулу продукції. Однак бувають ситуації, коли ви отримуєте оновлений продукт, а інформація на сайті ще не змінена.
Інтернет-магазин Авокадо працює безпосередньо з виробниками та офіційними постачальниками косметичної продукції в Україні, тому ми готові надати підтверджуючу інформацію про зміни на стороні виробника. У таких випадках здійснювати обмін або повернення немає потреби. У всіх інших ситуаціях менеджер допоможе оперативно і комфортно розв'язати питання, що виникло.